در ناکجا آباد گمش کردم
به من بازگرد ،رویای من...
 
 


من دير رسيدم يا تو نيامدي؟

...................................

غم نان نمي گذارد كه بپرسم از تو حالي...



نظرات شما عزیزان:

دختر آدم
ساعت2:40---18 خرداد 1391
پنجــ ـرهـ هـا کلافـ ـه اند از سنگیــنی نگـ ـاه منتظـــرمـ







اگـــ ـر نمی آیـــ ـی







اینقـ ــدر پنجــرهـ هـ ـا را زجـ ـر ندهمـ،







چـشمـ هایمـ بـ ـه جهـنمـ...


پاسخ:درود دیگر نه دلت میبرد مرا نه صدات... (موسوی)


دختر آدم
ساعت17:03---2 اسفند 1390
مدتهاست مجازی می خندم ...

مجازی شادم...

مجازی دیگران رو دلداری میدم ...

اما...

اما وقتی تنهام واقعی درد می کشم...



دختر آدم
ساعت18:52---8 بهمن 1390
سلام همسایه قدیمی گفتم سری بزنم
آمدیم نبودید
خوشحالم که پس از مدتها آپ می کنید
شاد و سر بلند باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 1:12 :: توسط : مهدی بختیاری

درباره وبلاگ
...یازده سالگی تنها این عیب را داشت که ده ساله نمیشد،و ده ساله ها هیچگاه این را نفهمیدند...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در نا کجا آباد گمش کردم و آدرس nakojaabad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 3418
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1