منتظر
 
در ناکجا آباد گمش کردم
به من بازگرد ،رویای من...
 
 

از خالیه بودنت

رازقی هم به آنچه پایبند بود اهمیت نمیدهد

پرستو را بگو 

که چه ساده پرواز را یاد گرفت

و چه حزن انگیز 

آنچه را که باور داشت زیر پا گذاشت...

آن کاسه ی آبی که برای بدرقه ات ریختم یادت می آید؟

یادت می آید گفتی این آب نخشکیده بر میگردم؟ 

آه ...آه که نیامدی و حالا

آب خشکید و کاسه هم گم شد... 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت1:07---9 آبان 1390
...........

پاسخ:.......................
پاسخ:سلام حالا چرا نقطه چین؟


Queen_maryam
ساعت2:17---23 شهريور 1390
به کجا رسیدم
دیر زمانیست که تمام فصلهای سال خزان است...


دختر آدم 
ساعت3:40---21 شهريور 1390
سلام مرسی از حضورتون
حالم اصلا خوب نیست پایان نزدیک است...


دختر آدم
ساعت0:19---16 تير 1390
سلام بعد از مدتها آپ کردم

*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آپم____________***

_***______مشتاق نيم نگاهي_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*


پاسخ:درود در اولین فرصت


بیگی
ساعت14:46---8 تير 1390


سلام و ممنون که به من سر زدید

این وبلاگی که تشریف اوردید فعلا بصورت آزمایشیه اما از امکاناتش خوشم میاد و احتمالا بعد از اندکی سرو سامان دادن بهش به اینجا نقل مکان میکنم ، اما وبلاگ اصلی فعلی من در بلاگفا با نشانی:

http://rf20.blogfa.com/

هست که بیش از یکسالی میشه که ایجادش کردم و مرتب بروز هستم

امید وارم با حضور و نظرت در اون خوشحالترم کنی

به امید آشنایی بیشتر..
پاسخ:سلام خداییش loxblog حرف نداره به امید آشنایی


دختر آدم
ساعت1:00---7 تير 1390
سلام بسیار دلنشین و زیباپاسخ: درود و ممنون از حضور گرمتون دیگر روز از سرم گذشته و حوصله ام از پیراهنم سر رفته به خیابان می روم شماره را می گیرم و در باجه را می بندم طبیعی ست که این جای شعر را نمی شنوید عکس را توی پاکت می گذرم و آن را می بندم طبیعی ست که این را هم ندیده اید در روزهای بعد دیدم کسی مدام پشت درخت ها پنهان می شود به سایه ها می گریزد و در انتظار فرصتی خلوت با تپانچه ای در جیب تعقیبم می کند رفتارش کاملا طبیعی ست او نمی داند خودم استخدامش کرده ام.

سارینا خوشگله
ساعت15:42---5 تير 1390
سایتت لینک شد یادت نره سایت منم لینک کنی مرسی پاسخ:درود با کمال میل

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:رازقی,کاسه,بدرقه,خشکید,گم شد, :: 1:59 :: توسط : مهدی بختیاری

درباره وبلاگ
...یازده سالگی تنها این عیب را داشت که ده ساله نمیشد،و ده ساله ها هیچگاه این را نفهمیدند...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در نا کجا آباد گمش کردم و آدرس nakojaabad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 3416
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1